Saturday, January 10, 2009

Oldies R.I.P. ...

Este sambata dupa amiaza, si pentru diseara am un plan...
E iarna, sau cel putin incearca. In fiecare iarna, imi aduc aminte de Oldies. Era odata un club...acum e o bodega naspa. Ca deh, orice miracol tine putin, sau oricum nu tine...
Imi aduc aminte de cum am intrat prima oara acolo, de cum dansau cei peste 400 de oameni care veneau constant. Imi aduc aminte cu ce drag mergeam. Formam gasca dupa gasca si dansam, radeam si plecam fericiti. Rememorez toate intamplarile prin care am trecut, toti oamenii pe care i-am cunoscut acolo, intr-un cuvant sunt nostalgica si mi-e dor de sentimentul pe care-l aveam. Ascultam acolo Shakin' Stevens cu placere si ma bucuram nespus sa aud muzica de calitate pe care stiam ca numai acolo o voi gasi, seara de seara. Imi aduc aminte de altfel cum tot acolo m-am indragostit... si ce bucuroasa eram pentru asta, de toate 'jocurile' pe care le 'jucam'. And for tonight i'm gonna rock for all the good times i spent there...
Now Oldies is R.I.P., ....
Numai bine...

3 comments:

Anonymous said...

sa mor, din titlu am crezut ca l-au inchis :)))

Anonymous said...

Eu zic ca e vb doar de un management mediocru (ca sa nu zic altfel). Chiar daca lumea s-a schimbat si se va schimba( in rau se pare), esenta clubului(care cred eu ca e), atmosfera, a ramas. Si cred ca va ramane. Eu chiar cred ca lumea inca se mai simte bine acolo....cu toate ca e alta lume si ca este un declin mare din pct asta de vedere.

GtheRevelator said...

ce inseamna RIP?