Monday, October 27, 2008

Cumparati din .ro


Ipoteza: Halloween Night Party - Moft Restaurant (my lovley work place)
Organizare: meniu, decor, muzica...

Si de aici vreau sa incep sa va povestesc cum am ramas eu stupefiata. De ce? Pentru ca am ajuns la concluzia ca nu mai trebuie sa las un paianjen la tesut de panza intr-un ungher ascuns, ci pot gasi acea panza mirifica la pretul de numai 4, 5 Ron intr-un magazin, evident virtual...
Ce am mai descoperit in afara de obisnuitele masti, degete rupte, teste spintecate si schelete in sicrie (tot la un pret avantajos)? Multe idei pe care pana acum romansu'nostru nastrusnic nu avea unde sa le valorifice. Acum exista, la just a google away, o gama larga de magazine online, de unde iti poti procura cea mai traznita jucarie, fie ea de orice gen, tip, sex, inodor, insipid, incolor....da...incolor pentru ca am gasit la vanzare si fantome...
Asa arata doar un simplu anunt postat pe un site specializat:

AnunturiVand ghirlanda cu dovleci petru decorul de Halloween. O ghirlanda are lungimea de 4 m. www.costumtematic.ro 0722 688 206
Sunt uimita in fata turnurii pe care a luat-o comertul online pe. ro .

No comments: