Saturday, October 18, 2008

Ultimele raze de soare....sau My last sunshine...

Am fost in parc. M-am rupt de toate si am fugit peste drum. Toamna tarzie a resusit sa-mi relaxeze mintea si sufletul. M-am dat chiar si in Roata Mare. Si m-am simtit ca un copil atunci cand am cumparat un tub din acela de facut baloane, ...cand suflii prin cerculete si ies baloane. Ma uitam cum multimea de bule transparente pluteau in jurul meu, si fiecare pe rand se pierdea in zare. Eram alintata de razele de soare care apartineau unei toamne tarzii. Desi suntem inca in Octombrie, iarba este inca verde pe alocuri, iar salciile mele de pe malul Herastraului atarnau inca voluminoase pe marginea lacului. Un tablou de liniste si pace.
Acum s-a lasat seara si frigul a cuprins atmosfera ce ma inconjoara. Gandurile-mi sunt ca niste mici rachetute care circula in mintea mea cu o viteza exceptionala. Plan peste idee si sperante multiple.
I salute you, my Last Sunshine....

No comments: