Monday, March 30, 2009

Are yours short? / Ale tale sunt scurte?

So...i said 'Short thoughts', but are they really short? Mine ar not, but i try to make them simplier and shorter. Are yours short?
Following the concept "Show me yours, (maybe) i'll show you mine..." i'm going to write a few of my ideas:

- i went shopping, now i feel better. Does that make me a true woman?
- i saw the sunset a few moments ago. And it was so quiet and peacefull. Does that make me a romantic?
- i danced when i was driving. Does that make me crazy?
- i'm smoking like a turkish man. Will i get cancer?
- i love to smile to unknown people. Does that help me?
- i drink a lot of tee. Will i ever drink a lot of coffe?
- i am still wishing for red hair again. Will i ever grow up?
- i'm a sucker for seaside. Will i ever eat fish?
- i love to look people in the eyes. Will they ever look in mine?
- people say i'm complicated. Will they ever finish 'the puzzle' that i am?

Pff...this was not so short...

Now it's your turn...

Si varianta in romaneste, ...

Deci...am zis 'Ganduri scurte', nu ca ar fi vre-o data, dar incerc si eu sa le mai scurtez. Mergand pe principiul "Arata-mi tu, apoi iti arat si eu", va expun cateva din gandurile mele rapide, intr-o tarzie seara de Luni...

- am fost la cumparaturi, iar acum ma simt extraordinar. Inseamna ca reprezint tipicul feminin?
- am vazut apusul soarelui acum cateva minute, si a fost atat de liniste si pace. Inseamna ca sunt o romantica incurabila?
- am dansat in timp ce conduceam. Sunt nebuna?
- fumez ca un turc. O sa fac cancer?
- imi place sa zambesc oamenilor necunoscuti. Ma ajuta la ceva?
- beau o tona de ceai. O sa beau o tona de cafea?
- inca imi doresc parul rosu. O sa maturizez in viata asta vre-o data?
- sunt innebunita dupa mare. O sa mananc peste in viata asta?
- imi place la nebunie sa privesc oamenii in ochi. Ei ma vor privi pe mine?
- oamenii zic ca-s complicata. Vor termina ei puzzle-ul meu?


Pff.. n-a fost prea scurt...

Acum e randul tau...

2 comments:

Adriana said...

Le luam punctual:
-ce e rau in a reprezenta tipicul feminin? ai vazut tu pe careva murind doar din atata lucru? eu nu...si daca asta-mi ridica moralu' intr-o zi "mohorata", la naiba cu criza, recesiunea si alte cele, uite asa !"vrea io, sa toace manuta mea neshte bani, numa' si numa' pe tampenii si idiotenii" care macar, partial, sa-mi faca ziua mai frumoasa.Faza nasoala e cand simti ca nici macar astea nu-ti mai bucura moralu. Da' pana una alta... o saptamana de primavara, frumoasa!
- Si asta cu romantica incurabila, mie-mi place (fara comentarii de emonizare!) chiar daca lumea-i mai superficiala...fii tu asa cum esti, nu te complica sa-ncerci sa fii asa cum iti inchipui c-ar dori altii sa fii.
- "pisi" "la naiba-n puii mei" tu si Tarzan... when i'll see you on youtube?
- eu zic ca te ajuta, la fel ca si cumparaturile, iti fac ziua mai frumoasa.
- peste ceai si par rosu' trec, ca eu sunt cu tona de cafea iar cu vopsitu'-mi pare foarte complicat, indiferent de culoare
- ai descoperit ceafa de porc asa ca da-l in colo de peste :P
- daca vor sa vada "mai mult" vor privi, daca nu..cred ca nu tre' sa te obosesti intrebandu-te de ce n-au curajul de-a te privi-n ochi, astia "e" ei.
- poate doar putin emo da' complicata nu-mi pari... poate impresia deifera de la "cititor la cititor".

Sori said...

:))) dupa aventurili mele nocturne cu ondulatorul, Adriana draga...am ras cu o pofta acum cand ti-am citit comment-ul...Ai dreptate, am descoperit ceafa de porc si la naiba-n puii mei, pe youtube n-am ajuns...INCA! :))) VIVAT EMO LA LIBERDAD!!!