Saturday, March 21, 2009

.... Smile.

A few days ago i received a very nice and appropriate ghift. I felt really impressed, not just because of the ghift but the intention and way of giving wwere the ones that struk me in the most nicest way. It came in a moment when i was thinking that i was giving again all and nothing was going to come back to me in the end. This has raised my spirit and made me smile like i haven't smiled in a while. It's not about the big things i was used to handle, but for the small ones i learned how to adjust. For me, little things count. It gave me power. There are some more things we should take the time to discover in the ones close to us. Is it a problem about trust or about how to earn it? My lack of trust in people, well ...one day maybe somebody will gain it for real...untill then, nothing but respect and admiration.


Acum cateva zile, intr-un moment in care simteam ca iar daruiesc totul si nimic nu se va intoarce inapoi la mine, sub o forma sau alta, am primit un cadou care m-a facut sa zambesc cum nu am mai zambit de ceva vreme. Nu cadoul in sine m-a impresionat, desi valoarea lui este una ...sa-i zicem sentimentala. Impresionata am fost de intentia si simplitattea modalitatii in care mi-a fost daruit. Aceste doua lucruri mici si simple m-au facut sa ma simt puternica. Pentru ca nu pun accent pe lucrurile mari de care trebuie sa am grija, tinandu-le pe cele mici mai aproape de inima. Maruntele si insesizabilele lucruri pe care am invatat sa le iau in seama. Pentru mine ele conteaza. Sunt cu siguranta multe alte lucruri pe care ar trebui sa le descoperim la persoanele pe care le tinem aproape de noi. Oare este vorba despre bariera neincrederii sau poate despre modalitatea de a castiga increderea cuiva?
Despre lipsa mea de incredere in oameni...pai...cineva intr-o zi senina si cu soare o va castiga cu siguranta. Pana atunci...tot respectul si admiratia mea...

No comments: