Sunday, March 01, 2009

Rusine de primavara.../Spring's shame...

Shame! on who? On me... Why? I'll tell you guys why... because i got lost in time... i only remembered that today the Spring starts just for the simple reason that a child brought me flowers. And his cheeks were red, screaming of health and happiness. I was ashamed again, just for the simple reason that i forgot about the simple facts in life. Spring came! I should be opening the windows so the Sun could come and kindly tickle my eyelashes in the morning... But me, instead, what am i doing?! Forgetting... Shame , Shame, Shame...

SI bineinteles, variana in romana....

Rusine! Cui? Mie...De ce? Va spun imediat...pentru ca iar m-am ratacit in timp. Mi-am adus aminte ca azi incepe primavara doar in momentul in care un copil ai carui obraji urlau de sanatate si fericire, mi-a adus un buchetele de zambile. Am fost rusinata iar, doar pentru ca am uitat de lucruile simple de care odionioara ma bucuram. Ar trebui sa deschid dimineata ferestrele si sa las Soarele sa-mi gadile pleoapele, alintindu-ma usor...dar in schimb, eu ce fac?! Uit Uit Uit ... Rusine!

1 comment:

Anonymous said...

wtf is wrong with you people??? toata lumea isi face blog si nimeni nu are nimic de zis.... chiar trebuie sa scrii pe net orice idee care iti trece prin cap?... sau pe langa cap?... shame!.... shame on you!!!