Monday, July 21, 2008

First we take Manhattan, ....

1 day to go. Starea mi-am definit-o pan' la urma. Erau de fapt niste emotii mascate, pe care n-am stiut sa le compilez. Nu-s prima si nici ultima care pateste asa, nu?
Azi m-a lovit in fata "generatia celor de varsta mea". Ducandu-ma sa-mi fac asigurare de sanatate, am intrat intr-o agentie de turism de pe Mosilor...pe langa sucursala BRD - unde functionarii stiu sa-si trateze cu respect clientii - cred ca se numea ceva gen Alitalia Tours, or smth. Fetelor, daca aveti fetish-uri cu barbati care vorbesc despre pantaloni cu strasuri, si genti Vuitton, admirandu-si reciproc tinutele "de serviciu", ala-i locu'! Doi baieti angajati acolo, discutau despre asa ceva. Nu despre femei, fotbal sau masini! Strasuri si genti! Da. Daca m-ar fi intrebat cineva despre cum erau imbracati....as fi zis ca erau direct deportati de la ghena Bamboo SRL. But who am i to judge?!

In fine, e tarziu. Dar nu prea tarziu!

Numa' bine!