Sunday, July 20, 2008

Incerc sa-mi definesc starea, si....

....si nu prea reusesc. Toti ma intreaba daca am emotii inainte de plecare, iar eu...nu stiu ce as le raspund. Apelez la complezenta, desi nu-mi pica deloc bine, si va raspund : "Da, am emotii, abia astept, i'm so excited."....bla bla stuff. Sincera sa fiu cred ca starea mea este una de inconstienta, pentru ca eu inca nu realizez ca in 2 zile, voi petrece 10 ore jumate intr-un avion care ma va duce, asa cum spune pe bilet, in State. Uau! Da...si abia acum am realizat ca ar trebui sa-mi fac o lista, cu Things to Do inainte de decolare. Sa apelam deci la Holly Agenda care sta pe biroul meu de cateva zile.
Cui ii las cheile de acasa, sa-mi "ude florile"? Cate caseste video sa-mi iau cu mine pentru filmat? Oare cardul de la camera foto imi va ajunge? Of, nu exista firme care sa se ocupe cu organizari de genu' asta!?
Organizarea Sori, ca nu mai tine.


Numa' bine!