Sunday, July 27, 2008

Am ajuns!

Dupa 12 ore de avion, o ora prin aeroportul Kennedy, din Ny, am reusit sa ajung.
Drumul a fost ok, mai ales ca m-am lovit inca 1 data de o coincidenta. Cel care a stat langa mine in avion - salut Codrin! - a fost un partener minunat de zbor. S-a dovedit ca avem cunostinte comune, si asa ne-am imprietenit destul de repede. Ce sa va spun despre NY? Este bestial...in primul rand este foarte aglomerat. Aici poti gasi toate natiile lumii si de altfel ai mereu impresia ca totul este posibil. Am reusit sa ma orientez in ceea ce priveste metroul, si ma descurc destul de bine. NY-ul este un oras la care te poti adapta destul de repede. Am vazut aproape tot ce era de vazut. Muzee, zgarie nori, Empire si Rockefellr, m-am uitat pana si dupa Michael Jackson in flacara de la Statuia Libertatii. Am cunoscut si m-am impreietenit cu cativa oameni destul de ok.
Acum am sa scriu despre actorul pe care l-am cunoscut azi intr-un parc de pe langa Ground 0 (WTC):

Dear Jared, i spent a great time meeting and knowing you, hope we will see eachother soon, and as soon as i get home, i will send you the pics from while you were "working" you magic to the people. Kisses....

Acum va scriu dintr-un colt al Times Square-ului....de altfel langa mine sunt 2 negri si 1 chinez. M-am obisnuit sa fie asa. Am ajuns si in Brooklin, si pe pod, ...sunt f impresionata de maretia acestui oras!
Este mult de povestit. Muuuult!
Am sa mai scriu in cateva zile, cand voi ajunge in Kansass.


Salutari din capitala lumii....