Monday, August 04, 2008

Un pic de panica pe aeroportul din Atlanta....

....unde am reusit sa pierd avionul de legatura dintre Atlanta si Kansass (destinatia mea finala). Am petrecut 7 ore in aeroportul Atlanta, incercand sa ma sui intr-un avion, lucru pe care am si reusit pana la urma. Am fost "romanca pan' la capat", si am fentat un grup de oameni care nu erau atenti. Am sa pun mai incolo poze din aeroport. Acolo mi-am petrecut timpul (dintre zboruri) facand poze la fetele oamenilor.
Acum am ajuns in Wichita, Kansass. Aici lucrurile stau total diferit. Totul este linistit, programat, sici lumea munceste non stop, si se bucura ca pot veni acasa unde aerul conditionat literalmente bate ca vantul prin casele lor, din cauza ca afara sunt in jur de 45 de grade.
In rest detalii am sa va mai spun cand o sa ajung acasa, pentru ca aici internetul este destul de scump.

Numai Bine!