Tuesday, August 05, 2008

Un liceu din State....

Ma aflu acum intr-un liceu din statul Kansass, mai exact in orasul Wichita. Arata exact ca in Salvati de Clopotel. Si nu exagerez: cu scari, fiecare are dulapul lui, si fiecare are banca lui...si tot asa. Motivul pentru care ma aflu aici in liceu este ca Alexandra, tipa la a carei nunta am fost in week-end, este profesoara de spaniola la acest liceu, iar scoala va incepe in 1 saptamana si noi am venit sa o ajutam un pic ca sa-si aranjeze clasa. Este o experienta foarte frumoasa, pentru ca am ajuns sa iau la cunostinta despre cum se invata, care este sistemul de invatamant, si ce fel de obiceiuri scolare au cei din State. Sunt mult mai organizati si mai disciplinati, iar relaxarea se poate citi din comportamentul lor.
Mai am de stat pe meleagurile lor inca 1 zi si 2 nopti. Aseara am petrecut un timp foarte frumos in jurul unui gratar, mancand celebrele marshmellows (sper ca am scris corect), alaturi de o familie tipic americana. Stau cu gandul la bagaje, pentru ca daca depasesc 23 de KG, va trebui sa platesc foarte mult. Cand am venit din NY inspre Kansass, am platit 150$, ceea ce nu prea mi-a convenit. \
Numa' Bine, si ne auzim curand....(imi e un pic dor de casa...)