Sunday, August 10, 2008

E foarte greu cu recuperarea somnului. Unde ramasesem? A, la momentul cand am ajuns in Manhattan. Acolo am ajuns cu metroul R. Sa va spun despre reteaua lor de metrou: au cel putin 20 de linii pentru centru, inca 10 pentru suburbii, si inca 3 pentru Bronx. Se poate folosi si metroul pentru a ajunge de pe continent pe insula Manhattan, respectiv R-ul, pe care-l foloseam zilnic. Mi-am achizitionat un pass in valoare de 20 $, cu care puteam calatori si pe deasupra cu autobuzul. In metrou puteai intalni tooooate natiile lumii. Si nu mare mi-a fost supriza cand am auzit limba romaneasca in jurul meu. Erau doua doamne care locuiau in Queens. M-am bagat in vorba cu ele, le-am povestit despre calatoria mea, si mi-au dat numerele lor de telefon, spunandu-mi ca daca voi mai dori sa vin la NY, ma vor gazdui cu mare drag. Am iesit la suprafata, in fata intrarii de sud a maretului Central Park. Nu va puteti imagina cat de mare este acest parc. Pe fiecare alee poti gasi lucruri care sa iti atraga atentia, gen: parcuri, terenuri de baseball, clovni si multe alte atractii turistice. Cred ca cea mai importanta a fost Gradina Zoo din partea de sud a parcului.
In parc am reusit sa fac cateva poze frumoase, cu ajutorul trepiedului imprumutat de la Sebi - stii ca-ti raman datoare.
A doua zi m-am dus sa-mi iau bilet la Metropolitan Museum - MET, pe care l-am vizitat in jumate de zi. Acolo am vazut dovezi ale tuturor culturilor de pe aceasta planeta. Erau foarte multi turisti, iar eu m-am cam ratacit printre ei. Mi-am cumparat un poster de acolo, pe care va trebui sa il inramez aici, acasa.