Tuesday, August 12, 2008

Lucruri pe care le-am facut si am uitat sa le pomenesc...

1: Inca de acasa am cautat pe internet despre vestitul tur Sex and the City: the Locations. Asa ca, informata fiind despre locul de unde era plecarea, m-am postat la o coada la bilete pentru acel tur. Tipul care le vindea( cu parinti aromani) a fost suficinet de dragut* incat sa-mi dea biletul gratis. Si m-am urcat in autobuzul aferent turului. Am fost la cel mai in voga sex-shop din NY - Pleasure Chest, de unde am cumparat niste...suveniruri. Am vizitat diferite locatii unde s-a filmat, strazi, piatete si baruri.
2: In Times Square m-am asezat sa ma odihnesc pe niste trepte in fata unui teatru, unde am tras cateva cadre cu un tip si o tipa de culoare.
3: Magazinele de pantofi din MeetPackin' District: Andra, daca erai acolo crapai....I touched some Manolos....Hehe!
4: La concert -cerul era plin de...avioane care stateau sa aterizeze. M-am minunat. Pur si simplu am numarat 22 de avioane care stateau la coada pentru aterizare.
5: Trinity Chapel, de langa Wall St. Mareata si frumoasa.
6: Multe altele pe care am sa mi le aduc aminte pe parcurs....




*chiar a fost dragut, eu nu l-am influentat cu nimic, ma jur!:D