Tuesday, August 12, 2008

Partea a 2-a a calatoriei mele - Kansass

Am plecat din NY spre Kansass intr-o dimineata, iar in Atlanta aveam legatura. Am pierdut-o. Am stat 7 ore in aeroport, incercand literalmente sa ma urc intr-unul din avioanele, care 1 data la 2 ore pleca spre Kansass. Intr-un final am reusit sa ajung teafara, iar bagajele mele ma asteptau deja in aeroportul de destinatie.
La Gazda mea, am intrat in casa prin garaj, deoarece nu era nimeni acasa. Ca sa aflu codul de la garaj, am oprit in aeroport pe cineva si am rugat frumos sa-mi imprumute mobilul ca sa pot suna la Alexandra. Zis si facut. Am luat un taxi de la aeroport, si m-am dus la adresa finala. Am intrat in casa. Eram safe.
Au trecut cateva zile, nunta a venit, a trecut, iar sederea mea in SUA se apropia de sfarsit. Pe data de 7 august m-am suit la bordul navei Boeing 767, in fata familie cu copil, iar in stapele meu un nenea care sforaia. Si m-am apucat sa ma uit la filme. Si cam asa am calatorit eu 17 ore....pana in Bucuresti. End of Story.