Tuesday, August 19, 2008

Va fi o toamna aglomerata de....

...concerte. Da! Si am sa profit de asta.
Am tot citit in ultima vreme despre cum piata concertelor si a actelor artistice live, a inceput sa urce pe o panta ascendenta. Din pacate numai numarul concertelor s-a marit, nu si calitatea lor. O supriza placuta a fost B'estival-ul, dar si el a fost un pic inghesuit.
Concertele costa, iar romanul nu este obisnuit sa dea leu' pe bilet. Asta e, nu suntem o societate educata sa consumam intamplari artistice.
Nici nu suntem obisnuiti sa ne cumparam bilete in avans. Nu inteleg unde este buba, ...
Poate ca ar trebui sa se intample un concert U2, sau mai stiu eu ce fabulosi ai muzicii, ca romanul sa se sinchiseasca sa dea de 3 ori enter, si sa introduca un numar de card pentru niste bani pe care i-ar fi cheltuit pe o seara la Bamboo sau mai stiu eu ce local de gathering manelistic (nu pot sa nu-i judec!).
Am descoperit cu placere zilele astea, ca inca mai exista oameni care stiu cine-i Al Jarreau sau oameni care-si doresc sa mearga la Alicia Keys la concert.
Poate microbul muzicii se va raspandi.

Poate ne vom auto-educa.