Tuesday, August 26, 2008

V-am povestit despre.....

....placerea mea de a cunoaste oamenii? Nu cred ca v-am spus asta despre mine. E un lucru pe care eu pun accent zi de zi. Dupa cativa ani de cand am descoperit acest lucru la mine, am ajuns sa trag si concluzii. Sunt ferm convinsa ca este dreptul lor sa se comporte ca atare, dar eu am o satisfactie maxima cand reusesc sa dau mastile jos unor oameni care au pretentia ca le pot tine pe fata tot timpul. Si eu aveam masti. Multe. Puteam fi fata cuminte, sau cea rebela, puteam fi cea singura sau super prietenoasa. In ultima vreme am avut sansa sa cunosc oameni multi, din sfere ale societatii destul de diferite. De la fiecare am luat cate ceva, cate o idee despre viata, iar pe fiecare in parte am stat sa-l cunosc*. Unii se lasa, altii nu. Cineva mi-a zis ca trebuie sa ai putere ca sa ii lasi pe ceilalti sa te cunoasca. La mine este ceva natural. Imi place sa fiu deschisa. Imi place sa impart.
Cum ii cunosc? Incercand sa interactionez cu ei, discutand, schimband pareri...si apeland la tot felul de parghii omenesti. Invat multe si judec multe. Experienta creste, de altfel si puterea de a alege. Cu unii te potrivesti, cu altii nu. Este foarte simplu. Oamenii devin defensivi cand observa ca vrei sa aflii despre ei. Altii se deschid ca aripile unui fluture, si tot la fel de rapid se inchid. Mai sunt cei care se deschid, raman asa, si mi se alatura in aceasta "calatorie". Suntem toti niste fire de paie pe aceeasi umbrela.
Oricum ar fi este frumos, si eu am multe de invatat din experienta cu Oamenii.




*Mi-as fi dorit sa pot castiga si bani din asta.

1 comment:

Schumitza said...

mai fata mai, de ce nu ai activate comentariile la celelalte posturi sa-mi pot da si eu cu parerea? de cand te-am gasit prin statusuri la mihai in lista de ym, te tot citesc. ia pune mana si lasa-ma sa comentez.
raluca lu' tranda ca de schumitza nu cred ca ma stii :D