Monday, September 01, 2008

A mai trecut un Week-end....

Sfarsitul de saptamana m-a gasit, asa cum imi doream, in Vama. A fost mai deosebit pentru ca a batut vantul. Dar m-am simtit minunat. Sambata seara a fost o atmosfera de "un tarziu de Septembrie" destul de autentica, desi ne aflam abia la inceput.
Ceea ce m-a deranjat insa maxim, a fost ca inca o data am realizat ca poporul este mintit cu televizorul. Mama mea ma suna si-mi spunea ca pe litoral sunt furtuni si ca ploua torential, iar eu stateam linistita pe plaja si nici macar umbra de nor nu era pe cer. La televizor transmiteau "in direct" cum furtuna din statiunea Mamaia indoia pomii si alerga cu puterea ei nisipul pe plaja. Inca o data...Vama Over All.

Mi-a parut insa bine ca mi-am luat patura cu mine, pentru ca am folosit-o seara cat timp am stat pe plaja. In rest, Stuful Stuf, plaja plaja, nebunia nebunie. Astept cu nerabdare o noua ocazie, posibil ultima pentru aceasta vara, de a ma mai duce in Vama Veche.
Acum ma pregatesc pentru week-endul de la Brasov, ...si evident concertul Simply Red... la care inca sper sa gasesc bilet!

No comments: