Monday, September 22, 2008

Thing happened latley....


Definitie Latley - ultimele zile, caci eu traiesc fiecare clipa, rezulta multe clipe valorificate.

Sumar

1. Calatorii
2. Oameni
3.Senzatii
4. Stare
5.Final

1.Calatorii
M-am obisnuit sa calatoresc. Cred ca in aceasta vara nu am stat decat 2 wee-end-uri acasa. Si m-am simtit minunat. Nu vreau sa fac un sumar acum, ci doar sa va spun despre cate lucruri am vazut. Si cand vezi multe locuri, lucruri si cunosti multi oameni, parca te incarci cu energie. Sau poate obosesti cunoscandu-i. Eu am dat cu refresh, in propriu-mi stil. Mi-am canalizat atentia pe activitati pozitive si frumoase. Am fost atenta la tot ceea ce s-a intamplat in jurul meu. Si n-a fost simplu. Dar am invatat sa nu mai complic.

2. Oameni
Oameni noi! Multi...
Unii frumosi, altii urati. Am invatat sa-i iau pe fiecare asa cum ...sunt ei. Pe unii i-am pus langa suflet, iar pe restul i-am uitat. Mult mai simplu, si mai putin dureros...

3. Senzatii
Multe. Grele. Superbe. Dese. Hranitoare.

4. Stare
Starea mea a invatat sa se modeleze singura, dar si eu am invatat de la ea sa ma adaptez mai bine. Am continuat sa ajut oamenii, dar i-am lasat si pe ei sa ma cunoasca mai bine. Am multe de oferit.... As defini-o ca pe un simplu cuvant, dar vreau sa simplific lucrurile, deci starea mea e una de liniste.

5. Final
Paradoxal, este vorba despre un nou inceput. Inceputul noului meu Eu.

No comments: