Tuesday, September 30, 2008

O liniste in casa....

Stiam foarte bine ca trebuia sa platesc internetul, asa ca m-am conformat si m-am oprit la casierie, entuziasmata fiind ca voi ajunge acasa, si voi reusi sa imi termin proiectele. Zis si facut, platit 45 Ron, plecat acasa, urcat scarile in fuga. Am deschis usa, si din cauza ca nu era inca seara, nu am deschis si lumina de pe hol. Mi-am lasat geanta si m-am indreptat foarte hotarata spre birou. Am apasat prima oara pe butonul de la calculator. Nimic! A doua...Nimic! M-am uitat cu interes spre priza, apoi spre cablul de la sursa calculatorului, totul parea in regula.
Am incercat iar, nimic! M-am dus catre tabloul de sigurante, si acolo totul parea foarte in regula. Apoi cu coada ochiului, m-am uitat la intrare pe masuta: trona factura de la lumina, plus notoficarea de neplata. Si desi suna paradoxal, mi-am adus aminte cum am uitat sa ma duc sa-mi platesc darile la stat. Poftim pedeapsa...Nu tu calculator, nu tu centrala, rezulta nu tu apa calda. Nu tu calculator, nu tu muzica, nici filme. E o liniste in casa....

No comments: