Monday, September 08, 2008

Un vis implinit....

Am ajuns la concert. A fost minunat. Nu gasesc cuvinte sa va explic cat de implinita ma simt acum, cand stiu ca mi-am indeplinit un vis pe care-l aveam de prin anii '90. Simply Red erau asa cum ii stiam de la televizor, din videoclipurile de pe MTV, sau mai nou youtube.com. Mick Hucknell a imbatranit, dar doar fizic. Pe scena a dat dovada de o energie fantastica, colectata probabil de la toti cei care ii fredonam vers cu vers fiecare piesa pe care ne-o prezenta. O atmosfera incredibila, plina de mistic.

Singurul lucru care mi-ar fi putut strica starea de emotie, ar fi putut fi Oana Zavoranu, care in momentul in care eu intram printre garda care forma cordonul de politie, s-a imbrancit ca sa intre, vezi doamne avand "biletele in fata, de parca nu stii cine sunt eu!!!" O tiganca!

In rest numai de bine!

No comments: