Monday, December 29, 2008

Casuta mea de email, si amintirile din ea...


Ce face Sori cand sta acasa si se plictiseste (de moarte)? Poze, muzica, ...filme, telefoane...dar ce mi-a trecut prin cap sa fac a fost sa ma uit la sfarsitul casutei mele de e-mail. Am avzut ca acolo in fereastra de la email yahoo, exista un buton "last". Si am apasat. M-am minunat ce strangatoare am fost...am gasit emailuri inca din 2004 toamna... Cate amintiri, cate conversatii, cum am marcat fiecare intamplare cu cate un email, cum nu le-am sters pentru ca doream sa pastrez amintirea vie in timp a unor lucruri care s-au intamplat! Sute de e-mailuri, sute de pagini, sute de ganduri impartasite stateau aranjate unele sub altele, ...Si pe toate le-am pastrat. Am ras pret de jumate de ceas in fata calculatorului despre: glume, vechi flirturi virtuale, situatii de criza, poze si contacte ce atunci erau noi. Si pe toate le-am gasit acolo, unde in timp le-am adunat fara sa-mi dau seama...din 2004 pana azi, aproape fiind de sfarsitul gloriosului 2008.
Cu totii cred ca la sfarsit de an tragem o linie. Eu m-am intors in trecutul virtual al actiunilor mele, pentru a gasi ceea ce odata de mult era important si interesant. Da, acel "keep'n'thouch" .
Amuzant...

Multa caldura si un sfarsit de an asa cum se cuvine!
Sori.

2 comments:

djinn said...

Da, asa e. Si eu am in casuta emailuri vechi, de cand duceam "o viata fericita". Desi nu vreau sa le sterg pt ca sunt lucruri care mi-au placut atunci, nici nu vreau sa ma uit peste ele. Mi-e frica de amintiri.

Anonymous said...

Jucam la mai mare? Daca da, te rog sa-mi spui de unde sa-mi ridic premiul. Cifrele cu care intru in competitie sunt urmatoarele: 3026 mesaje in casuta de e-mail, dintre cere citite "doar" 1789. Iar cel mai vechi mesaj este o invitatie la un teatru de copii, din 5 feb. 2005! Hai ca-s buna!