Wednesday, December 31, 2008

Primul post pe 2009...

Pai ce sa zic...? Ca e ora 6:22, si eu sunt treaza? N-ar fi o premiera! Cred ca fiecare om isi doreste ca de fiecare data cand vine anul nou, sa faca ceva nou...ei bine eu sunt constanta...sau cel putin asa consider...
Am inceput anul nou in sufrageria surorii mele...in fata calculatorului ascultand Ornella Vanoni - L'appuntamento...dupa sufletul meu...caci asa a fost sa fie...
Am venit acasa cu R.A.T.B. -ul, si pe canapea ma asteapta cineva...

Un an nou fericit...asa cum va fi al meu...!!!

2 comments:

Anonymous said...

Hai sa fie un an si mai bun...si mai bun.....DE LA NASU FARA NUMAR!

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!