Saturday, December 06, 2008

Oameni si caini...

Scriam in zilele bune despre prietenie. Ma durea groaznic cand aflam ca relatiile de prietenie din jurul meu se rup. Si tot atunci, in zilele bune, luptam pentru PRIETENIE. Mi s-a demonstrat chiar si pana in clipa de fata ca luptam degeaba. Si am vazut multe cazuri si situatii in care as fi preferat sa inchid ochii si sa ma fac nevazuta. Momente in care as fi dat orice sa ma transform in "Omul Invizibil", sa dispar, ba chiar sa nu iau parte la anumite intamplari. Sau poate momente in care as fi vrut sa imi trag prietenii de ureche. Acum 2 zile era sa mor. Dupa ce "era sa mor" am stat 10 min si m-am gandit la multe. Nu stiu daca sunt persoana cea mai indicata sa vorbesc/scriu despre prietenie, dar un lucru stiu sigur...si va invit si pe voi sa-l aflati, printr-un simplu CLICK AICI . Te cam loveste in moalele capului, nu?

Seara buna.

No comments: