Wednesday, December 24, 2008

Sarbatori cu fericire....

Ma aflu la al 24-lea Craciun din viata mea. Si incerc in fiecare an sa-mi aduc aminte unde eram anul trecut pe aceasta vreme. Dar nu reusesc.
Am fost la cumparaturi in Billa, ca doar nu ma riscam sa ma duc la Mall sau mai stiu eu ce alta Mecca a cumparaturilor, unde miile de oameni merg. Cred ca e ceva psihologic cu cumparaturile astea. E doar o ecuatie, zic eu, care arata asa: salariu+craciun=trebuie sa fie destul=>CUMPARATURI... Unde este necunoscuta din aceasta ecuatie?! Pai nu este. Desi nu vreau sa fiu in pielea celor care , in luna Ianuarie vor blestema cu desavarsire actiunile intreprinse inainte de Craciun...ca deh, romanu' e mana larga dar fara constiinta masurii...
Oameni buni! Nu va mai imbulziti in magazine! Nu va mai certati cu vanzatorii! Nu mai cautati super oferte ieftine si bune, ca tot pacaliti sunteti! Nebunia despre care auzim de la TV sau radio, ...pai tot noi o provocam! Tu cel care stai si citesti acum esti 1 din cele cateva mii despre care auzi ca-ti zice Esca la stiri diseara! Asta e...asa se intampla in Romanica noastra stralucitoare.
Acum...Va urez si eu "Craciun Fericit!"...si ne auzim pan' de Anu cel nou...care cica se prevede a fi unul prolific...

Va pupa Sori...

No comments: